Election day

Så här snygg är Drew Barrymore när hon poserar i Marc Jacobs nya tee, tillägnad Barack Obama.



Jag har nog inte så mycket att säga om presidentvalet, förutom att jag hoppas på Obama.

Jag kanske inte är tillräckligt insatt egentligen, men jag har ändå lyckats komma fram till att man skulle kunna göra en tecknad serie om valet för tillfället. Haha, det låter konstigt, jag vet (men jag gillar sånt). Tänk typ Inspector Gadget så kanske ni fattar. Obama, den snälla killen, som fightas med McCain, den onda (vilket man hör på namnet) med Sarah Palin som hjälpreda. Haha, genialt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, mm :P Han var själv himla fäst vid just den bilden.. Sjukt!

2008-11-06 @ 14:23:04
Postat av: Lise

Det förstår man ju ;D

2008-11-06 @ 16:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0