At Fridolichogangstah's


Nu sitter jag hos Frida. Vi har sovit... Typ fyra timmar.

Grejen var den att jag inte hade tänkt fara ut i helgen, MEN igårkväll hade jag verkligen inte alls lust att sitta hemma.
 Jag var förberedd på en lugn, jävla hemmakväll, men helt plötsligt kom min bror hem och helt plötsligt behövde jag inte gå till stallet på morgonen och helt plötsligt var jag på väg till stan. Det var flyt. Min annars tvivelaktiga tro på Gud ändrades. Gud finns! och han (eller hon) ville att jag skulle ut på krogen. Höhöhöhö

Det var nice. Eller Arken var som vanligt (rätt trist egentligen), men jag var bara glad över att jag slapp sitta hemma :)
Var via Silje och sa grattis också. Utanför trapphuset lyckades jag missa de enda två trappstegen som fanns där, så jag föll och mina strumpbyxor gick sönder. 

Nu ska Frida och jag dra och käka.
Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Frida

Nykter, det var väl endå att ta i lite dude? xD

2008-11-22 @ 17:00:44
Postat av: Lise

Men jag vaaar nykter! du däremot var raka motsatsen ;D

2008-11-22 @ 17:57:59
URL: http://fliselise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0