Tjåpping på G!


Provet gick bra idag, ifall någon ville veta. Jag förstår om ni har vart oroliga för min skull. Ehe, men mja.. Efter provet stack jag, Robert, Zaida och Meli till Svarta katten på lunch. Senare gick vi upp till skolan igen och jag hade en timme matte, sen slutade jag.
Nu har jag surfat runt och kikat på kläder. Hihi, Topshop och Monki = Hello shoppingsug!
Nästa vecka drar iallafall jag, Zaida, Frida och Robert till Stockholm (jaa, Robert brukar shoppa med oss brudar) och då ska vi köpa en massa fina saker. Jag ska skriva en långlånglååång lista på allt jag ska ha!

Nu är det typ mulet ute, men jag ska skutta ut en stund iallafall...


image84

Kommentarer
Postat av: Frida

Oooja, shoppashoppaashoppaaaaaaaa ;D underbart! En såndärn sista shoppingrunda i sthlm med er - mihi, jag ser framemot det! :)

2008-05-20 @ 19:16:02
Postat av: Lise

Amen som faaan!! dessutom blir det antagligen vår sista tur med Ålfen NÅGONSIN! hur firar/sörjer vi det?

2008-05-20 @ 19:23:16
Postat av: Frida

jadu, bra fråga. vi kommer på nåt ^^

2008-05-20 @ 20:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0