Thank god it's friday!

Okej, jag ska inte klaga eftersom jag faktiskt varit ledig hela dagen. Eller ja, ledig och ledig. Jag TOG ledigt :)

Det är ju helt ok väder idag, men jag hade fan inte sagt nej till att ligga på Malta och steka med Malin, Sarah, Joanna och Emb. Hoppas dom har det bra iallafall!

Idag har jag hand om hästarna hela dagen, för Marica är i Åbo. När jag tog ner dem till betet idag blev Embla helt tokig. Hon tyckte det var lajbans, medan Mamon bara ville rulla. Jag har ju lovat att jag ska rida Embla ikväll. Hoppas hon är lite piggare än förra gången. Fast jag tänkte plocka fram lite bommar och se om hon vaknar till liv av det.


Kommentarer
Postat av: Frida

mihii, aa.. jag gillar den starkt :) hoppas den finns kvar och min storlek bara :O annars blir jag lesseeen..

2008-05-24 @ 15:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0