Sebastien Tellier

Okej, han kanske inte vann esc, men vafan. Är han grym eller är han grym?






Imorgon har jag min sista skoldag för detta år. Eller egentligen har jag timmar på onsdag också, men jag tänker vara "sjuk" då och det ända som hjälper är att åka till Stockholm med Frida och Robert för att handla. Heheee
Mja, men det kommer sitta fint med sommarlov med tanke på att man har längtat efter det ända sen... Augusti?

Det är nog rätt bra att jag inte ska jobba så mycket i sommar för jag skulle ändå aldrig hinna med det. Jag har ju Mamon (VIKTIGT!!) plus att många helger redan är planerade. 18-års fest x 3 om två veckor (sommar-romans-tema) och efter det drar mina päron till Frankrike.. UTAN MIG!!!!! jävla skitstil.. nåja, sen är det midsommar, 18-års fest x 4 med hippe-tema (mer temafester åt folket, ja tack!) och dagen efter det ska jag på bröllop i samma lokal som hippefesten. Haha, jag skulle ju i princip kunna stanna där i ett dygn, fast mjae...

Nu måste jag iallfall plugga på psykologiprovet som jag har imorgon. Sen är det sommar gott folk!

tjaciao


Kommentarer
Postat av: malin - hjulis - peter

vem är det som har 18årsfest? :P

2008-05-28 @ 15:35:34
Postat av: Lise

Vilken av dem syftar du på? :P

2008-05-28 @ 22:34:44
Postat av: Simon Pellas

Två stycken 18årsfester? :O det har jag missat, vem är det som har? Jag måste ju passa på och säga hejdå åt alla jag känner, jag flyttar ju den 28 juni :O

2008-05-28 @ 23:21:34
Postat av: Lise

Japp, två stycken blir det! 6e och 27e juni :)

2008-05-29 @ 10:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0