Morsdag

Grymt rolig kväll igår igen. Träffade en massa folk som jag inte sett på aslänge :)
Imorse vaknade man upp på Brunila's bed and breakfast. Haha, värsta servicen!
Om ni funderar på att övernatta i Sund någon gång så rekommenderar jag verkligen Roberts place (men ha inte allt för höga krav på sängarna eftersom utbudet består av luftmadrasser).

På eftermiddagen var jag till Soltuna på morsdagsmiddag. Hemskt. Min mamma satt och kollade på allt folk som var där och helt plötsligt kläcker hon ur sig "MEN DET ÄR JU BARA BÖNDER HÄR!!". Underbart, verkligen. Tack mamma och glad morsdag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Inte bara luftmadrasser heller ;D du hade bara otur å fick en :P haha!

2008-05-11 @ 19:16:07
Postat av: Joanna

Men hallå? vad har din mor mot bönder nu då rå? hon har ju varit ihop med en :P kokko! haha

2008-05-11 @ 21:33:08
Postat av: Lise

Frida: YOU SUCK!
Joanna: Jadu, hon är ju typ bonde själv så jag tycker inte hon har så mycket att klaga på :D haha, men KOKKO, det var nog fan rätt ord!

2008-05-12 @ 06:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0