Måndag


Idag åkte jag och Frida med Dan till esso för han skulle tanka sin bil. Det var tydligen både första och sista gången jag fick åka bil med Dan... Äh, jag vill ändå inte åka med honom igen, för han hade ingen dansbandsmusik. Vem älskar inte Christer Sjögren liksom? 
När jag skaffar körkort ska alla få åka med mig och alla ska få sjunga med till Chrilles ljuva stämma! hehhee.. Jag tror jag kommer vara en bra chaffis. Jag ska bli lika bra som han där Schumacher! fast jag tänker inte ha en sån dära platt biljävel som han har. Nej, jag ska han en snygg och pålitlig bil. Sen ska jag cruisa ner till Italien och shoppa. Jag har fyra lediga platser i bilen.. vem kommer med?




Kommentarer
Postat av: malin

inte jag.. :P

2008-05-05 @ 20:23:20
Postat av: malin h

JAG KOMMER, om jag får köra? :p

2008-05-05 @ 20:43:34
Postat av: Lise

Malin: Otacksamma jävel! :P
Malin H: Nej, för fan! JAG SKA DRAJVAA :D

2008-05-05 @ 21:15:24
URL: http://fliselise.blogg.se/
Postat av: Joanna

Du vet att jag älskar dig Lise va? Och Christer också givetvis! Men det är något som säger mig att jag borde tacka nej, så tyvärr.

2008-05-07 @ 11:44:59
Postat av: Lise

Fan Joanna! FAN! jag trodde verkligen inte att du av alla människor skulle svika mig :(

2008-05-07 @ 14:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0