Kronprinsessan Victoria-hundra mellannamn-Bernadotte


Jag tror inte att en enda kotte på den här ön har lyckats missa att Kronprinsessan har varit på besök. Jag vet inte om hon fortfarande är kvar här, men jag vet iallafall att hon var till vår skola idag. Jag såg henne inte, tyvärr, för jag låg hemma och sov, men hon hade tydligen sagt "hej" till mina vänner och det gör mig lite cool också. Eller?

Ikväll hade jag tänkt göra lite grejer som jag har skjutit upp allt för länge nu (t.ex. plugga inför provpreioden som börjar på måndag). Well, dålig som jag är så har jag gjort ungefär allt annat än grejerna som jag hade tänkt göra. Bra Lise, BRAA!!!

Nu känns det som om det börjar bli för sent för plugg, så jag får helt enkelt ta det imorgon. Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0