Fan fan fan

Igår fick jag veta en grej.
Det var inge kul...


Nåja, idag har jag iallafall varit jätteduktig och pluggat hela dagen. Slå det va! om ni någonsin har undrat någonting om Finlands lag så är det bara att fråga mig. Jag har svaren på ALLT!
Till och med Macke var impad över att jag har pluggat så mycket idag. Fast antagligen kommer provet gå dåligt bara för att jag är så jävla taggad. Kul.


Btw, så här ser mitt hår ut efter att jag var hårmodell. Det var typ två veckor sen, men jag har bara varit seg på att fixa bild på det.


 

image83


Kommentarer
Postat av: Robert

FUCK YOU!? säger jag bara! Säger ju att det ser bra ut utsläppt! :D ha det utsläppt!

2008-05-20 @ 14:25:41
Postat av: Frida

Jag håller med Robert :P lita på oss för fan! Btw, såå.. vad är problemet? vad är inge kul? vi kan "inga kula tsm". ?

2008-05-20 @ 19:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0