you don't know a good thing 'til it's gone..


Nog börjar man lära sig hur det är att sakna någon iallafall.
Fan Mamon, fan!  det var ju så jävla bra förut.

Jag saknar min häst. Massor. Och jag vill ha hem honom.
Sista maj, kom nu!


Som plåster på såren fick jag hem mitt externa minne (som har varit på reparation) idag. Eller egentligen fick jag inte tillbaks det. Jag fick en helt ny hårddisk. En tom hårddisk. SATAN!  alla, och då menar jag ALLA mina bilder är borta (ca. 10 000)!! vafan tycker dom där satans inkompetenta människorna att jag ska göra med en tom hårddisk när jag inte har en enda jävla bild att spara på den?!

Nu ska jag gå och gråta en skvätt. Eller två, eller hundra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0