Memories never fade


Jag måste vara sämst i världen på att komma på rubriker. Därför blir det oftast som här ovan. Sådär lagom töntiga citat man snappat upp någon gång. Ofta på engelska. Jepp, min fantasi är bortom alla gränser.. Not.

Nåja, för att komma till saken. Min mamma sa idag att hon börjar bli trött på sin mobil, vilket är fullt förståeligt eftersom hon har min gamla, antika tegelsten (även kallad Nokia 3310) och hon är för seg för att köpa en ny själv.

MEN! snäll som jag är, rotade jag igenom lite lådor i mitt rum och hittade en annan av mina gamla mobiler som jag skänkte till min kära mor. Den är visserligen inte särskilt hipp den heller, men den har iallafall kamera och polyfoniska ringsignaler. Höhö..

När min mamma hade lekt med den en stund frågade hon mig om jag hade lust att läsa mina gamla sms och kanske ta bort dem. Och mjaa, jag läste dem, men fyfan vad det var hemskt att radera allting. Jag hade MASSOR av sms, bilder och filmer från den absolut bästa tiden i hela mitt liv. Fick så jävla mycket flashbacks så det är sjukt!

Usch, varför måste tiden gå så fort för? jag vill vara 16 igen...

Kommentarer
Postat av: Frida

memories fade, they are designed that way...

2008-07-03 @ 16:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0