Helvetestisdag


Jag hatar tisdagar. Fast egentligen tycker jag inte speciellt mycket om någon av veckodagarna, men tisdagar är värst alltså. Det har ingenting med skolan att göra eller något sånt, men jag gillar bara inte tisdagar. Jaa, nu vet alla det.

Idag gick allt på högvarv, och då menar jag ALLT!
Hade historia med Bertil två första timmarna imorse. Sweet. Jag var trött och irriterad. Det slutade med att jag började skriva baklänges helt omedvetet. Haha! Nog ska man ju lyckas med allt ändå..

Jag har funderat på en grej med det här bloggandet. Jag vet inte riktigt varför jag gör det. Kanske för att kunna skriva av mig? men jag vill ju inte att alla ska läsa vad jag skriver. Eller det är klart att jag vill ha många läsare, men jag kanske inte vill att vem som helst läser den här skiten. Jag är lite kluven när det gäller det där.
Annars så har jag funderat lite på vad man ska skriva för att folk ska tycka det är roligt. Det kanske inte ens hänger på vad man skriver? antagligen måste man väl bara vara en jätteintressant person i sig själv. Det är ju förstås inte alla och jag ska inte ens försöka uttala mig om vad jag är, för det har jag ingen jävla aning om.

Jag har iallafall kommit på att när man skriver blogg så försöker man (åtminstone jag) skriva någorlunda seriöst. Inte vet jag varför, men det blir väl bara så. Fast jag är ändå inte så seriös som jag kanske verkar här, men jag inte heller så oseriös som vissa upplever mig annars. Iochförsig så bjuder jag på det. Jag har nog alltid en ironisk underton om jag ska prata om mig själv. Haha!

Om någon skulle råka vara intresserad så köpte jag en ny tunika idag. Och strumpbyxor; lila och mörkbruna! gillar de lila, men de bruna kunde jag ha skippat kom jag på sen när jag prövade dem hemma. De ser liksom ut som helt vanliga svarta. Synd för mig va..

Usch, det här blev ett tråkigt inlägg. Men men, that's life!

Pussehej



image9


Kommentarer
Postat av: Frida

haha ;D you suck ^^

2008-01-15 @ 21:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0