Sportlov är great!



...Så jävla kul att man inte har något att göra! eh, ironin flödar.
Imorgon måste jag seriöst göra något vettigt. Jag MÅSTE, för idag har jag inte vart allt för aktiv.

Jag skulle egentligen kunna ringa bilskolan så jag får ta det där jävla körkortet någon gång, men jag vet ändå inte om det är värt det.. Eller visst är det säkert värt det, men vafan, man bor på den här jävla ön i 1 år till och sen behöver man inte körkortet längre. Nåja, får se hur det blir.

Annars så har jag raderat en massa musik från min dator och nu ångrar jag mig lite. Mycket!
Well, ge mig musiktips så blir jag lite gladare (jag är villig att testa nästan vad som helst)

:*


Kommentarer
Postat av: Robban

30 Seconds to Mars!! Jag har också tråkigt :/ tråka tsm? >

2008-02-19 @ 12:40:21
URL: http://raoul899.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0