.lördag


Yes, jag hittade typ en sån klänning som jag ville ha när jag var till sthlm i torsdags. Dock fick jag springa in i cirka 50 butiker innan  jag hittade en jag tyckte om. Det slutade alltså på Scala där jag hittade den där tygtrasan. Egentligen var min plan att slippa gå till Scala över huvudtaget eftersom det är så många som köper sina klänningar där. Nu menar jag inte att Scala är dåligt på något sätt, men det hade ju bara vart kul att komma med något annat när folk frågar var man har köpt sin klänning. Haha, men jaa.. Nu blev det en Scala-klänning och jag gillar den.

Annars då? ja, Lina och Jeremi kom hem igårkväll så då var det full rulle som vanligt. Vi trixade lite med våra cirkuskonster och sjöng en massa karaoke (med en massa promille i blodet (förutom jag då, som har blivit lite anti-alkohol)).
Ikväll ska vi till mormor på middag med feta släkten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0