Invandrarsvenska hela helgen

För er som har missat det är min systers pojkvän fransman och tjaa.. Nu försöker han lära sig svenska. Han är jävligt duktig måste jag nog säga.
Och ett jävla minne måste han iallafall ha eftersom han kommer ihåg nästan allt han hör direkt.

Nåja, igårkväll var vi på middag hos mormor och morfar och Macke fick en motorsågskalender av min mosters pojkvän. Grejen med kalendern var att det var "pinuppor" som hanterade motorsågarna. Haha!
Jeremi (syrrans pojkvän) skulle ju brilijera med sin svenska så han sa stolt "Erik är som en tomten för Macke!"
Alla applåderade lite och min syster frågade "vad är det för bilder i kalendern?"
Jeremi funderade en stund, men sen sa han " Dett är en kalandern med nakta fittor!"  HAHAHA, underbart alltså!

Idag satt han och förhörde mig på historiaprovet också. Väldigt roligt det med..
Helt plötsligt hör man någon som ropar "LIBERALA PARTIEEEEET!!!" så det ekar i hela huset.

Tyvärr åkte Lina och Jeremi hem idag. Lite tråkigt, men men. Vi åker väl antagligen ner till dem i vår så det är lugnt :)


Kommentarer
Postat av: Robert

"Dett är en kalandern med nakta fittor!" HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA*kipaefterluft*HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAH

2008-02-11 @ 15:14:16
URL: http://raoul899.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0