Happy birthday!

Idag fyller min käre far år.
Snart ska jag gå och käka tårta med släkten :)

Idag har det vart en jävligt soft dag. Såg på film två första timmarna i skolan, sen hade jag en massa hål, sen två lektioner och sen fick jag fara hem.
Idag var det även den sista "riktiga" skoldagen för de flesta av treorna, så det var många som var lite finare klädda :) det tyckte jag var trevligt (jag gillar killar i skjortor, haha!).

Imorgon ska jag till Stockholm och (Förhoppningsvis) köpa klänning till karonkan. Hoppas jag hittar någon bara. Jag vet ju precis hurdan jag vill ha, men jag får se vad det blir.
Mamma skulle söka upp min bur under dagen också, så att jag kan köpa ett marsvin i Sverige. Haha, ojoj. Hon vill nog ha marsvinet mer än mig tror jag. Hon säger att jag måste köpa ett släthårigt iallafall, och det var nog det jag hade tänkt också. Jag hade ett långhårigt när jag var mindre, men det var bara jobbigt och det såg ut som en vandrande peruk. Tovigt blev det också.. Just to let you know ;)

Nu ska jag vara lite social
Tjarå!

Kommentarer
Postat av: Robert

Jaaa, man såg ju bara hur det lyste i dina ögon!

2008-02-06 @ 21:30:55
URL: http://raoul899.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0