Meehraschallalala



Jaag haaar heeelgplaaneeer!
Och det känns bra. Mitt förut så intetsägande liv har tagit en brutal vändning. Eller egentligen är det väl bara jag som har börjat göra saker. Wow! Veckorna känns mycket längre om man planerar in massor med saker och det är bra (även fast man måste tokstressa ibland), för då slipper man känna sig gammal när man inser hur ett helt år flygit förbi utan att man gjort någonting. Jag ser till och med fram emot provperioden, julfestövningarna och det helvetiska julklappshandlandet. Yes.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har ingen jävla aning, jag tänkte att dom sku få ha lite FF ikväll - så jag lämna dom ensamma! ;P haha!

2008-12-03 @ 19:54:37
Postat av: Frida

Jag har ingen aning ;P jag tänkte att dom sku få ha lite FF ikväll - så jag lämna dom ensamma ;D haha!

2008-12-03 @ 19:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0