Leende guldbruna ögon



Kalle fyller år idag. Därför fick rubriken bli som den blev.
Grattis iallafall, skitunge :)


Igårmorse steg jag upp, trött som ett djur, efter 4 timmars sömn. Gick iväg till skolan och hade julfestövning. Det var slitet, men roligt.

Var hemma i ungefär två timmar, sen hämtade Emelie upp mig och vi åkte in till stan och kikade på lucian (i typ 5 minuter), sen träffade vi Malin och iDa och då stack vi till Jonas en stund. Efter det skulle vi dra oss hemåt, men istället stack vi till Sleipner och kollade på Fina som hade dressyrträning.
Jag insåg att jag inte är så mycket hästnörd längre. Jag har inte ridit lektion på två och ett halvt år och jag minns typ ingenting. Emelie pekade typ på en häst och frågade vad det var för sort och jag som är så fruktansvärt uppdaterad svarade "en brun". Efter det ringde vi Simon och åkte hem.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill veta om det du skrev till mig igår på msn ;D skvaller? haha!

2008-12-14 @ 17:37:10
Postat av: emelie

emelie: parking har bra övertramp

lise:funderar

emelie: du vet itne vad övertramp är mera va?

lise: näee..jag har glömmt allt !

emelie tycker att lise behöver en uppdatering ..verkligen!

2008-12-15 @ 18:55:19
Postat av: Lise

USCH! det är så jävla sorgligt..

Jag vill bara dööö!

2008-12-15 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0