en ovanligt bra måndag


Två timmar Geografi, två timmar föreläsning, fika med Sara, Frida och Robert och julfestövning efter det. Det var fint det!


Dock såg jag en råtta i stallet imorse igen och det var mindre fint. Jag lyckades dock klara mig från att springa ut därifrån (stod bara och hoppade och skrek en stund och försökte kasta en hink på den). Det konstiga är att när jag kommer ut från stallet efter att jag har sett en råtta, då känner jag mig typ oövervinnerlig (HAHAHA, jag vet). Om någon skulle erbjuda mig att hoppa bungy jump efter att jag sett en råtta så skulle jag lätt göra det. Jag lovar att jag bara skulle tänka på råttan iallafall. Fast bungy jump kanske var ett dåligt exempel.. men ja, det känns iallfall som om jag skulle kunna göra vad som helst, för jag har redan varit med om det värsta liksom.

Yeye, slut för idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0