ÅNG-HÄST!


Oh God, just nu sitter jag och beklagar mig för Frida. Jag insåg att jag faktiskt inte minns så jävla mycket från fredagen. Jag minns början och slutet på kvällen. Sen minns jag några människor jag träffade och en jävla massa drinkar som jag måste fått någonstans ifrån (?).

Jag snackade antagligen en jävla massa skit och jag gjorde förmodligen en jävla massa dumt samtidigt som jag såg överjävligt risig ut. Förlåt. Hoppas jag sa något bra till någon.


Det enda jag kan trösta mig med är att jag steg upp 10 igårmorse utan att känna mig det minsta bakis.
Tack för den.

Kommentarer
Postat av: elin

ja-a du såg ut att ha de trevligt slutet av kvällen...;)

2008-12-08 @ 22:09:44
URL: http://ecv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0