Allt och inget


Idag övningskörde jag. Det gick ganska dåligt. Exakt hur dåligt tänker jag inte ta upp här..

När jag kom hem från stallet han jag inte ens ta av mig skorna innan min skvallermamma ropade att Ante och Zaida hade varit och hämtat sin valp idag. Congrats hörrni! ni kommer knappast att få sova inatt ;)

Macke lämnade in ena bilen på service idag. Därför kände han sig tydligen tvungen att ta hem en annan bil på prov. Jag har ju konstant tjatat om att Bengans bil är BÄST att köra med (även fast jag inte kört någon annan), så vad tror ni att han hade tagit för bil på prov? ehehe.. Inte Bengans iallafall. Men en likadan!

OCH det nya GG avsnittet kom ut idag. Vem grät? jo, jag.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA här är det någon som varit på gång hör jag ;D



JA, det var bäst!

2008-12-09 @ 22:09:48
Postat av: Frida

Åh, det var mysigt på samma gång som man lipa som ett cp. Det är då det är riktigt bra va? :O

2008-12-09 @ 22:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0