Stockholm, stall och Bastö on the rocks!


Nu var det ett tag sen jag skrev, men jag har faktiskt inte hunnit på några dagar.

I onsdags kom jag, Frida och Linn hem från Stockholm. Vi hade nog roligt där, på andra sidan havet även fast allt vi hade planerat att göra aldrig blev av på grund av regnet. Istället blev det en jävla massa shopping (som ingen av oss egentligen hade räknat med)..
Köpte bl.a. tunikor, linnen, jeans, skor, schal, tröjor, massa småprylar som behövs osv..

Nu är det nya stallet snart färdigt också. Det blir så jääääävla snyggt! Tror jag ska slänga in bilder på bilddagboken när det är klart. Jag ska snart dit och sätta in lite grejer i sadelkammaren och sånt där.
På tal om sadlar så var jag in till Häst & Fritid för några dagar sen och provsatt och klämde lite på en "Prestige, allround -mot hopp", och den var underbar! Tyvärr fanns den bara i svart och hela Mamons utrustning går i brunt (och det tänker jag INTE byta) så jag får se hur det blir med det. Hans nuvarande sadel får nog duga ett tag till :)

Igår jobbade jag. Eller snarare inatt eftersom jag kom hem klockan tre.. Helt slut, men roligt var det. Ska nog jobba idag/inatt igen tror jag. Det blir nog hyvens. Kom till Bastö ikväll och snacka lite skit i min kiosklucka!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0