Söndag


Idag har solen bestämt sig för att säga hello. Det tackar vi för!


Imorgon börjar en ny skolvecka igen. Jobbigt, men den här veckan lär inte bli lika trög som förra veckan eftersom jag inte kommer att vara där onsdag och torsdag. Vi från jobbet ska nämligen ha någon slags personalaktiviteter någonstans. Ingen jag har snackat med verkar veta vart vi ska eller vad vi ska göra. Det enda jag har fått veta är att vi åker på onsdag, kommer hem på torsdag och att vi ska ha både bättre och sämre kläder med oss. Fan, jag vet inte hur man klär sig för överaskningar.. Och ett ännu större problem blir packningen, eftersom jag ändå är jävligt kass på att packa.

Hoppas man överlever två dagar med de där galningarna iallafall!

Kommentarer
Postat av: Jennica

jadu, vi kommer inte att överleva! :'(

2008-08-24 @ 13:58:29
Postat av: Lise

Näe, det är det jag är rädd för :/

2008-08-24 @ 15:06:49
Postat av: Laura!

Sv: Skönt å höra! Ju fler som är emot det desto bättre :)

2008-08-24 @ 17:43:13
URL: http://fluffyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0