Skolan...



...Var skit. Som jag hade förväntat mig. Det kändes som om man aldrig hade varit borta från stället. Som Törni frågade; "har ni suttit här hela sommarlovet eller?"
Kul, verkligen.

Oh well, jag är nöjd med mitt kursval iallafall. Blev 13 kurser på fyra perioder till sist och det lär man ju klara av. Hehe.
Nog om skolan, för ingen är ändå intresserad av hur många håltimmar jag har i veckan.

Annars kan jag berätta att jag har haft en riktigt kass dag överlag. Skolan var nästan bra i jämförelse med allt annat som varit skit. Det jobbigaste var nog att min mobil dog. På riktigt. Stendöd! så nu måste jag tigga till mig en ny, eller så får jag leva telefon-lös tills jag orkar köpa en för mina egna pengar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0