Partyfredag



Tydligen ska jag också vara sådär dålig och festa ikväll. Detta beror på att jag hela veckan har fått höra "Lise, du SKA med ut på fredag!", så vad har man för val?

Oh well, det ska bli kul. Jag har ju trots allt inte varit ut sen Rockoff. Dessutom är Linn snäll och lånar ut en klänning till mig (eftersom jag skyllde på att jag inte hade något att ha på mig, därför skulle jag inte kunna komma med ut, heh) och Robert är snäll och hämtar mig (så jag kunde inte skylla på att jag inte fick skjuts heller..)

Och om två veckor ser det ut som att jag, Alle och Emelie tar en tripp till V-åker. Det hoppas vi på!
Shopping (eehhehe) och umgås med härliga människor.


Nu ska jag springa till hästarna innan min chaufför plockar upp mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0