Onsdag, vafan



Det är idag som vi från jobbet ska göra någonting någonstans. Nej, jag har fortfarande ingen aning om vad det är vi ska göra..

Igårkväll hade jag tänkt packa, men det sket sig, därför steg jag upp tidigt imorse och tänkte att jag skulle göra det. Konstigt nog så klarade jag av att packa på en halvtimme (?), så nu sitter jag här och har två timmar dötid kvar innan jag ska dra iväg. Kanske man skulle kunna äta någonting under den tiden? hmm, kom just på att jag inte käkat sen igår på Svarta Katten (om inte ett äpple räknas då förstås).

Japp, nu ska jag käka.
Om jag kommer levande hem på torsdag så berättar jag var vi har varit och vad vi har gjort  :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Det är inte det lättaste inte;) HEHE

2008-08-27 @ 08:00:17
URL: http://kimza.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0