Min morfar



Idag fick jag en bok av min morfar. Inte vilken bok som helst, utan det var "Stora ridboken" jag fick minsann! Haha, jag kanske fick den tio år senare än vad jag borde ha fått den, men jag blev glad ändå. Min morfar är söt  :)


Annars så har jag haft lite quality time med min häst nu ikväll. Han fick nya dojjor, så nu slipper jag tänka på det på ett tag. Härligt härligt!

Imorgon måste jag ta med kameran till skolan (ska fota till diplomkursen) så nu ska jag radera bilder från den.

Kommentarer
Postat av: Malin

vad ska du göra på diplomkurseen? tell meee, vad för tema har ni?

2008-08-25 @ 20:24:42
Postat av: Lise

Vi har samma teman som ni hade. Men wää, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Eller jag vet att jag ska fota, men Olle förstörde just mina idéer så nu måste jag komma på något nytt :P

2008-08-26 @ 07:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0