lördag



Igårkväll var jag på skitdåligt humör en stund, men det gick över när jag fick snacka av mig lite på msn.

Imorse vaknade jag av att de två barne från Norrland, som var så lugna och snälla igår, skenade runt i huset och skrek att de ville gå till "vildbärssnåret". What, vildbärssnår?! jag tror inte ens att vi har något sånt.
Ta tillbaka det jag sa om att ungarna var "helt okej"...

Mina päron tänker käka kräftor ikväll, men jag som har blivit lite anti-kräftor den senaste tiden funderar på att kränga chips och se någon bra film istället. Om jag inte lyckas pina i mig en kräfta eller två bara för traditionens skulle förstås.



Nu ska jag byta kläder och sedan gå till stallet och hjälpa Marica att lasta Embla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0