Dålig


Jag är en dålig bloggare. Antagligen den sämsta som finns, but hey, är det sommar så uppdaterar man inte tio gånger om dagen. Iallafall inte jag, men sen var ju jag sådär fruktansvärt dålig också.

I söndags ringde Hugo (Kenneth) och frågade om jag ville jobba några timmar eftersom det "såg ut som fan" efter helgens festival. Okej tyckte jag och åkte till jobbet, men när jag kom dit visade det sig att det inte fanns något att göra iallfall så då fick jag bara sitta på en stol och se glad ut. Efter några timmar trillade resten av personalen in och det hela slutade i en sjujävla firmafest. Galet kul var det!


Ikväll ska jag vara med Malin. Hon har ju vart i Gävle hela helgen så jag antar att hon har ett och annat att berätta :)
Gött som fan!


Kommentarer
Postat av: Jennica

Jofan, de va jäävligt kul :D Kul att du va där :) <3

2008-08-12 @ 21:55:51
Postat av: Lise

Måste nog säga detsamma hörru :) det är ett härligt pack man får jobba med ;)

2008-08-13 @ 08:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0