Sommar eller?


Igårkväll var en väldigt lyckad kväll. Petra fyllde år och det firades ute i Hammarlands skogar. Det var mycket trevligt och ett stort plus var att Petra hade andra skivor till singstar än vad Frida och Emb har. Tihih

Det blev en sväng till Indigo och Archen också. Haha, det var galet mycket svenskar där!
Jag gick hem vid två tror jag? men iallafall.. Då upptäckte jag att BP var öppet! 
BP = sommar!
Jag blev ganska så glad, haha! jag har dessutom försökt ringa Linn och Frida i typ två timmar, men de jävlarna har sina mobiler avstängda (?) eeheh, jag som skulle berätta att det typ är sommar nu...

Smart som jag tydligen var en gång i tiden, så har jag sparat lite bilder på min brors dator. Nostalgi på hög nivå!






Kommentarer
Postat av: Frida

men vafan, dom var inte avstängda xD haha - du ÄR sjuk! Vetduvad, vetduvad !!! BP är öppet :D "mwah, väcker du mig däärföör??"

2008-04-26 @ 11:59:04
Postat av: Lise

Jamen klockan var ju mycket sen när jag fick tag på er. Vem ligger o sover de tiden då? :P

2008-04-26 @ 12:26:09
Postat av: Frida

mkt ? :P ehm. Nä!

2008-04-26 @ 15:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0