Snart är det jul

Om åtta månader, ja då kommer tomten igen.


Idag är det måndag och vi började ny period i skolan. Sista perioden.
Idag är det måndag och det betyder att det bara är fyra dagar kvar till helgen. Sweet.
Idag är det måndag och då borde jag egentligen vara jättepeppad eftersom jag är så himla utvilad efter helgen. Not.
Idag är det måndag och jag har kommit på att jag är skoltrött. Punkt.


Det blev himla mycket upprepningar nu, men jag kunde inte bry mig mindre. Synd för er som bryr er, I guess.


Annars så kan vi med dessa gamla bilder konstatera att Frida har en återkommande fotomin.
Hon är allt bra sessig hon.

image38

Kommentarer
Postat av: Man & Mode

Idag är det måndag och det är första dagen på resten av skolveckan = början av den mörka tunneln där utgången är fredag!

2008-04-14 @ 18:59:30
URL: http://manochmode.blogg.se
Postat av: Rebecka

Tänd ett ljus för lilla Engla ikväll kl.21 ♥

2008-04-14 @ 19:06:33
URL: http://rebeccah.blogg.se
Postat av: Frida

homobarn, du lägger upp hemska OCH gamla bilder på mig.. vaaaarföör? :O

2008-04-14 @ 19:29:17
Postat av: malin

"man och mode" ..HAHAHA!

2008-04-14 @ 19:37:30
Postat av: Joanna

Ja hon e sessy hon! grr

2008-04-16 @ 17:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0