Sen kväll med Lise

Nu är Ida och jag inflyttade i vår enorma sjuttiotalstrea i Södra Ryd. Det känns bättre än jag trodde att det skulle göra. Internet är fixat, köket är fyllt med mat och vi har varsin sovplats (Ida, den stackarn sover dock på soffan än så länge, men det ordnar sig snart). Dessutom verkar det vara en hel del från min klass som bor här ute i ghettot, så det ska nog funka ett tag.
Idag hade vi vår första "fotolektion" eller vad man nu ska kalla det (workshop, genomgång av skolans kameror kanske?). Jag var faktiskt lite halvbesviken på den, men alla ligger ju på så olika nivåer så jag antar att det är svårt att få alla att förstå. Allt var rätt bekant iallafall!
Jag lovar, by the way, att det från och med denna höst kommer uppdateras bättre i denna blogg. Både i bilder och text! Sommaren har varit alldeles förskräckligt slapp när det gäller bloggandet.
Nu är det dags att sova en liten stund så jag orkar upp imorgon.
Goodnight sweethearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0