Don't panic!


Förlåt för att det där massiva bildinlägget aldrig kom upp i lördags. Jag satt faktiskt hemma hela kvällen, men jag var helt enkelt för lat för att göra någonting över huvudtaget.

För övrigt känner jag ingen panik över alla skolarbeten längre (hehe, det lär väl komma nästa vecka). Jag har strukturerat upp mitt liv och insett att jag egentligen inte har så fruktansvärt mycket att göra. Okej, jag sitter troligtvis med tre screeningar och en hemtenta nästa vecka, men det ska nog inte vara några problem. Plugg brukar ju vara det absolut sista jag panikar över... Hehe!

Idag har Ida och jag spenderat dagen på Överskottsbolaget, Rusta och Mediamarkt. Fan att ingen av oss har bil alltså! Då skulle jag handla i MASSOR!

Nu ska jag krypa till sängs.


Hyfsat färsk bild. Så här ser en del av min skola ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0