Plötsligt händer det.



Igår satt jag i skolan mellan 3 och halv 12 och knåpade ihop en hel jävla hemtenta OCH jag lyckades skicka in den innan deadline!!! Jag tror inte en jävel förstår hur stolt jag är över mig själv. Helt otroligt... Haha, jag struntar faktiskt i att det finns något som heter underkänt och att det kanske drabbar mig. Jag är bara så otroligt glad att jag faktiskt fick den inlämnad.

Och som om det inte skulle vara nog... Jag klarade screeningen! Jättebra tydligen, eftersom jag är en av de sex personer i klassen som slipper komplettera. HALLELUJAH!

Ikväll belönade jag mig själv med att gå och se The Social Network på Bio med Emelie i min klass. Trevligt. Jag blev dock liiiiiite liiite besviken på filmen. Vet egentligen inte varför, men jag hade förväntat mig något annat utav den. Vet dock inte vad jag förväntade mig...

Haha åh, nu tänker jag rulla runt på golvet bara för att jag är så stolt över mig själv.

Kommentarer
Postat av: linapina

Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuktig!!!!!!!!!!!

2010-11-03 @ 23:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0