"Jobbar"


Hej hopp!
Just nu sitter jag och surfar i köket på jobbet. Det känns som att halva min jobbdag kommer spenderas framför datorn för jag är så trött så ögonen knappt hålls öppna.
På tal om jobbet så fick vi gå en kurs i fredags. En kaffekurs, så nu minsann är både Malin och jag kungar av kaffe!

Och ja, imorgonbitti styr jag kosan mot varmare trakter (hoppas jag). Allra först ska jag ner till Vingåker för att hälsa på mina underbaringar där nere och på tisdag flyger jag till Beziers för att sedan ta tåget till Montpellier. Haha, fråga mig inte hur jag ska lyckas lokalisera tågstationer och annat i en stad jag aldrig har varit i, men på något sätt ska det väl gå. Jag lyckades ju trots allt ta mig ner till Spanien utan att bli bestulen, bortrövad och våldtagen.

Och jag lovar att jag under denna resa ska ta mer bilder på själva Montpellier än vad jag tog under de månaderna jag bodde där nere. Som någon sa: Hur ser Montpellier ut egentligen? Du har ju för tusan bara tagit bilder på bakgator och gamla tanter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0