Förlåt!


Jag är en dålig bloggare, jag vet!

Nu är jag iallafall hemma efter min resa. Den var billig, rolig och HUR BRA SOM HELST!!! Jag älskar Montpellier och jag vill seriöst bo där igen. Några av bilderna som togs är redan uppe på min Facebook, för er som är intresserade, och jag skall även slänga upp dem här på bloggen inom en snar framtid (helst imorgon).

Just nu är det mycket på gång bara. Jag har jobbat alla dagar sen jag kom hem (vilket var i tisdagskväll), imorgon är det personalfest och på tisdag flyttar jag!!! Igår fyndade jag en soffa i läder som gick på 100 spänn, så nu är det fixat. Det enda jag är i desperat behov av just nu är en säng, men det ska väl ordna sig det också.

Jag bjussar på en bild från Medelhavet så länge:


Inte världens vackraste, men det är oftast så här vi gör det, systeryster och jag.

Kommentarer
Postat av: Linapina

hihi, kashöna

2010-05-29 @ 17:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0