Nackdelen med att sova i min egen säng...

...Är att jag alltid vaknar av att hundarna börjar yla när mamma går ut. Nåja, om de inte skulle föra ett sånt jäkla oväsen så skulle jag sova till klockan ett varje dag så på ett sätt är det väl bra.

Okej, de senaste dagarna har varit hektiska. För en vecka sen var jag och tittade på en lägenhet och i torsdags skrev jag kontrakt med hyresvärden. Jag flyttar alltså till le centre ville (Kaptensgatan, närmare bestämt) första juni. Det är ett gammal, gammalt hus så det kan nog bli mysigt i min lilla tvåa.

I helgen jobbade jag på Mariebad, körde all in med en massa trevliga människor på Arken, slaggade hos Malin och pratade i sömnen. Det var fint det.

Nu känns mitt liv inte lika grått och trist längre, när jag har saker att se fram emot. Dock är jag fortfarande lite bitter eftersom det dyker upp mer snö här med jämna mellanrum medan det våras och nästan är 20 grader varmt i Montpellier.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0