Villa Villekulla i bilder.


Hallen. Hatar golvet, men älskar taket och väggarna.

Fortfarande hallen (och det överjävliga golvet!!!).

Toaletten, där den blåa plastmattan gör sig liiite bättre iallafall, men den är fortfarande inte okej. Förutom det så älskar jag vinkeln i taket och att jag har ett stort förråd på sidan (dörren).

Mitt problemrum. Det har inte alls blivit som jag tänkt mig och dessutom är det inte klart på långa vägar. Men jag gillar det ändå!

Andra sidan av problemrummet. Tavlan som står på golvet till vänster ska BORT!


Alltså köket... Haha, jag säger bara; VILLA VILLEKULLA!!

Audrey hänger med!

Fruktansvärt obäddad säng (MUHAHAHA).

Tavlan som jag skickade iväg på inglasning ska få ta plats ovanför sängen.

OCH RYMLIGA GARDEROBER!!!!!!!!!

Jag älskar mitt bo!

Kommentarer
Postat av: Simon

De ser ut som de skulle ligga några länder söderut :P

2010-06-09 @ 20:31:11
Postat av: Linapina

Den där tavlan som står på golvet är en Mucha tror jag och den hade jag i mitt kråkslott i Älvsjö en gång tiden, förresten är soffan skitsnygg

2010-06-09 @ 21:19:23
Postat av: Lise

Yes, det är precis den tavlan! Jag gillar den, men jag får den tusan inte att passa in någonstans så den får tyvärr åka hem till Bastö igen. Haha, soffan påminner lite om er soffa på Rabelais! Det var enda anledningen till att jag köpte den (var helt emot svart från början). Men nu känns det lite mer som mitt franska hem också! ;)

2010-06-09 @ 21:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0