Jag är döende.


Jag fick sticka hem från jobbet tidigare idag. Har varit halvsnurrig hela dagen, men nu mot kvällen blev det värre. Jag vet att jag har lågt blodsocker, men så här jobbigt brukar det inte vara. Well, well jag har petat i mig en värktablett, bäddat ner mig i sängen och nu ska jag vila och hoppas på att det blir bättre. Det kan ju visserligen också vara solsting, men jag brukar vanligtvis inte få solsting så det skulle vara mycket märkligt.

Iallafall; det är ungefär så här bedrövlig jag känner mig just nu:



Och egentligen hade jag tänkt lägga upp bilder från Villa Villekulla idag (för att jag lovat min syster), men nu är jag för slö för att orka ta mig upp ur sängen. Så tills vidare får alla nyfikna nöja sig med detta:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0