Det här känns så jävla bra!


Jag kom just hem från kvällens äventyr med Emelie och Malin. Det började med teparty hemma hos mig (päronen var också med eftersom de kom in med en byrå till mig). Jag kände mig mest som en blandning mellan The Mad Hatter från underlandet och Pippi i Villa Villekulla. SÅ ROLIGT ÄR DET ATT BO HÄR!

Iallafall... Efter tedrickandet kom Malin på att hon ville ha godis. Från Rökka!!? Jaja, det var bara att först gå hem till Emelie med hundarna, hämta en cykel och sedan peeda iväg till andra sidan stan (jag som är cykellös fick dock åka efter Malin, men det var jobbigt det också).

Nu sitter jag iallafall här. I MIN soffa, i MIN lägenhet och det känns förjävla bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0