Goddagens!


Nu är första skoldagen avklarad. Denna vecka är det mest introduktion (nollning) som gäller så det blir skönt. Jag tror det här kommer bli såååå bra! Mitt program verkar så jäkla roligt så det inte är sant. Hoppas det lever upp till förväntningarna.

Ida och jag skulle ju varit och kollat på vår lägenhet idag, men hyresvärden fick lite förhinder så vi fick skjuta upp det till imorgon istället och då kanske vi får nycklarna på samma gång. FAN vad fint! Jag har kommit över min ghetto-rädsla nu.

Nu sitter jag i sängen och chillar lite inför kvällen. Min klass och våra faddrar ska förfesta någonstans nära skolan och efter det ska vi pysa iväg till vårt Kårhus och träffa alla andra studenter.

Nu ska jag sluta "tjööta" (haha, tjata alltså) med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0