Flyttfeelings


Åh, jag känner hur jag hamnat i en solklar "åååå-jag-är-inte-på-åland-och-jag-känner-inte-en-kotte-kris". Så jäkla typiskt. Well, jag antar att det hör till. Jag är mest ledsen över att lägenheten jag hittat verkligen inte ligger i de mest ultimata kvarteren. Nåja, imorgon ska iallafall Ida och jag titta på vår lilla ghetto-lya så nu sitter jag och bläddrar genom inredningsbloggar. Haha, egentligen borde jag inte klaga för på onsdag får jag fan 76 KVADRAT att pyssla med!! Hur kul kommer inte det vara på en skala?!


Grymma killar vi såg igår. De kallade sig själva för Atlantic City och såklart gjorde de en massa Bruce covers!

Stolta ålänningar dricker öl.

Igår var Skövde karusellstaden numero uno! Det var karuseller precis överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0