En sommar 2010


Uppdateringen har varit rätt kass den senaste tiden, men bara för att det finns nyfikna människor som vill hänga med så tänkte jag informera er om att jag har:

- Jobbat ganska mycket.
- Firat midsommar på Föglö.
- Haft fyra Vingåkrare på besök.
- Träffat tyskar.
- Köpt en matta.
- Hunnit med både en dag i Norrtälje och en i Stockholm.
- Medverkat under alldeles för många utekvällar som alltid slutat på det sjunkande skeppet Arkipelag.
- Varit på iTech.

Plus en massa annat som jag inte minns för tillfället.

Och för att ni ska få en inblick i vad som kommer att hända den närmaste tiden:

- Syster + pojkvän, samt en engelsman kommer över om en vecka.
- Jag har sagt upp lägenheten och letar för tillfället en ny i Skövde.
- Skövde ja. Dokumentär Medieproduktion för hela slanten.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Roligt att höra, jag ska börja trean på programmet;D



min mail är: [email protected]

2010-08-12 @ 00:10:59
Postat av: linapina

hallååååååååå, när kommer bilderna från helgen?

2010-08-26 @ 01:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0