Hej hopp!

Det där med att jag skulle vara nykter fram till personalfesten ((29:e maj) gick väl sisådär. I fredags efter jobbet blev det några kalla tillsammans med min bror och sen drog vi till Dinos för att kika på band. Efter en kvart kom min bror på att han inte ens gillade bandet så han stack hem och jag (SOM ALDRIG VERKAR VILJA INSE NÄR FESTEN ÄR SLUT) drog vidare till Arken. Okej, den här fredagen hade jag faktiskt riktigt kul och det slutade med efterfest och hela köret.

Igår kom min maama och hämtade mig så det blev en helg ute på Bastö iallafall. Satt i solen, lyssnade på musik och kedjerökte största delen av dagen igår och på kvällen drog vi över till moster för lite skitsnack.

Och hur mycket jag än skulle vilja sitta ute hela dagen idag också, så är det nog en aning för blåsigt för att jag skulle klara av det.

Nej, nu väntar vi bara på detta:

(och min lägenhet förstås!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0