FRISE


Idag har jag kört lite bil och lekt lite med Frida. Det var himla trevligt måste jag säga, för det var ett tag sen jag såg skitungen. Vi fikade med Dan och hälsade på Robert, sen tog jag passfoton och syntest och efter det stod vi och garvade inne på City Livs när vi tänkte på en rolig kväll i somras. Det var Rockoff och Magnus Uggla spelade. Vi alla stod längst framme vid scenen (ja, jag också, även fast jag hatar Uggla) och skrek titeln på en låt som han inte ens hade gjort. När allt var slut och vi var svettiga som grisar gick vi till Select. Jenny rapade alfabetet och vann en liter juice (?) och sen gick vi till Indigo där en överdriven mängd minderåriga drog ner medelåldern. Efter några konstiga timmar på krogen drog vi med oss diverse småbarn och en norrman hem till Linn där det skulle bli efterfest. Det slutade med att vi kollade på Lejonkungen och somnade i soffan. Det var fint det. 


Kommentarer
Postat av: Frida

Gud så snygga bilder du bjuder på ;) haha!

2009-04-01 @ 18:34:14
Postat av: Lise

Lite charmiga är de ju ;)

2009-04-01 @ 19:06:01
Postat av: Jenny

HAHAHAAHAHAAH fyfan vad kul jag hade den kvällen, alltså vi måste göra om det i sommar :D SNÄLLA.

Fysatan vad kul ochsnygg norrman hittade jag :D

2009-04-02 @ 19:59:40
URL: http://jennysynnove.blogg.se/
Postat av: Lise

MEN LÄTT! det var nog en av de sjukaste kvällarna på länge :D och jag har inget minne av hur jag kom hem den morgonen :P

2009-04-02 @ 21:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0