Hej och hå

Man vet att man måste blogga oftare när mamma ringer och undrar om jag lever eftersom det varit "så tyst" på bloggen nu (det vill säga två dagar)... Muhahaha!

Ja, jag lever och mår bra iallafall. Just nu mår jag lite extra bra eftersom jag just kommit hem med en massa fint från min shoppingrunda! Vi i klassen är fortfarande strandsatta med vår knäppa vikare (vilket jag trivs himla bra med) som berättar om när han bodde i Mexico när han var liten och när han rökte på för första gången och kastade citroner på bilar. Haha, dessutom lär man sig himla mycket med honom och det är ju också ett stort plus.

OCH ikväll blir det utgång minsann, vilket var himla längesen.


Som ni ser är jag precis som vanligt. Dock några kilon lättare och med bättre franskt ordförråd.

Heippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0