Det senaste och det kommande

I måndags var jag till Stockholm och inhandlade en del kläder. Tanken var väl egentligen att jag skulle satsa på höstkläder, men det blev inte riktigt så. Nåja, får ta det nere i min blivande bostadsort!

Alle flyttade i onsdagsmorse. Det var sorgligt, men som tur är åker jag ner till henne om en vecka. Vi ska utforska staden och se om den är något att ha och sedan tar vi oss vidare till Vingåker för att leka med våra vänner och gå på Skogsröjet! Kan bli kul! Sara och Emelie kommer också ner på fredagen så då blir det extra bra.

För övrigt börjar jag bli stressad. Jag har planerat att jag ska kunna flytta i mitten på september, men jag har så jäkla mycket saker att göra så vi får se hur bra jag lyckas med det. Dessutom kommer det bli jobbigt att packa... Jag är sämst på att packa och nu måste jag verkligen se till att jag bara tar med mig det allra nödvändigaste (och det innefattar tydligen inte tio olika väskor och femton par dojjor).


Saknar dig redan knashöna!

Kommentarer
Postat av: alexandra

nu sitter jag här och halvgråter ju.. baaahhh. saknar dig meed :(

2009-08-22 @ 19:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0