blöh


Jag gillar inte alls att vara hemma längre. Inte för att det egentligen är så mycket mer annorlunda nu än vad det var förut, men det känns rätt överjävligt att veta att hästen är borta. Usch, jag blir bara sentimental och lipis (vilket jag hatar) så då känns det bättre att vara i stan eller var som helst.

Jag flyttar iallafall snart så då blir nog allt bättre. Och jag har en massa saker som jag måste hinna med innan flytten. Bland annat måste jag till Kolmården en snabbis och klappa vargar eftersom själva "kontraktet" går ut i december och jag lär knappast visa mig i Sverige förrän på jullovet. Dessutom vill jag gärna hinna med Vingåker en gång till. Och Zante förstås, men om jag känner mig själv rätt så kommer det knappast bli av om jag måste åka ensam. Nåja, det visar sig.

Nu tänker jag släpa med mig monsterhunden till soffan och slänga igång en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0