Suck, tisdag


Jag tycker verkligen inte om tisdagar. Om det är någon dag som jag verkligen mår dåligt på något sätt så är denna dag i de flesta fallen en tisdag och om det händer något dåligt så händer det oftast på tisdagar. Jag har alltså bra skäl att ogilla tisdagar. Nåja, nu behöver jag bara stå ut med den här dagen i cirka 2½ timme till så jag ska väl klara mig.

Imorgon tror jag att jag ska till skolan och prata med min studiehandledare. Jag börjar verkligen känna ångest över allting, så jag kan behöva någon som hjälper mig lite.

Här är två bilder från helgen:

Joanna, jag, Zaida och Heidi


Kommentarer
Postat av: Joanna

Hihi kul helg! Finast bild också :) hihi

2009-04-15 @ 15:15:28
Postat av: Lise

Mahah, klart det är :D puss!

2009-04-15 @ 18:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0