Första i fjärde tjugohundranio


Jag kan inte hålla mig längre... Det förra inlägget var bara ett desperat försök till ett aprilskämt, men eftersom ingen kommenterat kan jag ju inte veta om någon gick på det eller inte. Kasst!

Haha, Malin och jag hade iallafall roligt när vi kom på själva grejen.
Och NEJ, jag körde aldrig hennes bil på riktigt. Herregud nej, jag skulle aldrig våga köra hennes monsterbil.

Föressten är nog det här första året på väldigt länge som jag inte blivit lurad ordentligt. Vanligtvis är det Macke som hittar på grejer. Här är några exempel:
"Titta Lise, det står en älg utanför huset!" - jag springer i panik till ett fönster för att försöka se älgen.
"Ska Mamon stå där ute på åkern?" - jag springer i panik ut för att kolla vad Mamon gör på åkern.
"Globen brann ner i natt" - jag skriker i panik att Globen inte får brinna eftersom jag ska på Appassionata.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah såndärnt brukar jag också gå på! Men i år har absolut ingen lurat mig. Har inte fått någon som helst aprilkänsla faktist. Buuu. Heheh

2009-04-01 @ 23:43:03
URL: http://raarasara.blogg.se/
Postat av: emelie

asså lise. du är så blåst ibalnd:D

2009-04-02 @ 11:16:43
Postat av: Lise

Sara: Haha, ja klart man går på det! Aaw, haha var glad för det hördu (att ingen har lurat dig alltså)



Emelie: Ibland kanske ;)

2009-04-02 @ 11:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0